آی پی شما :

نویسندگان وبلاگ

بهترین ها

لینک دوستان

» پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی
» پایگاه اطلاع رسانی شهرستان قوچان
» آموزش شبکه
» خودروهای 2014
» هواشناسی قوچان
» آموزش عالی اترک قوچان
» شهرداری قوچان
» داده کاوی و پردازش داده های بورس
» علمی کاربردی یکدانه شرق قوچان
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوری اطلاعات یکدانه شرق و آدرس it.quchan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درباره ما


دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی یکدانه شرق قوچان
ایجاد کننده وبلاگ : رمضانزاده

ابزارها


رمضانزاده
چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, - 11:4

BlueStacks 0.8.7.3066 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.

در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

BlueStacks

 

رمضانزاده
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, - 13:10



Angry Birds Star Wars یک بازی جدید و بسیار جذاب از تولید کننده سری بازی های Angry Birds یعنی شرکت Rovio می باشد. خیلی سال پیش در یک کهکشان خیلی خیلی دور، یک گروه از پرندگان شورشی ناامید، با تهدید کهکشانی مواجه شده اند: گارد امپراطوری خوک های بد! پرندگان شورشی که در یک پایگاه مخفی زندگی می کنند موفق به کسب اولین پیروزی خود در مقابل امپراطوری خوک های بد شده اند. در طی آن جاسوس شورشیان موفق به دست یابی به برنامه مخفی سلاح همه کاره امپراطوری خوک ها شده است. حالا خوک ها در حال مسابقه دادن با پرندگان شورشی هستند که برنامه مخفی را از چنگ آنها در بیاورند. به پرندگان خشمگین کمک کنید! Angry Birds Star Wars

 

رمضانزاده
سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, - 11:21

 

 

با استفاده از Barcode Scanner 4.6.2 بارکد محصولات را اسکن کنید به جستجوی قیمت ها و نظرات دیگران بپردازید.
همچنین می‌توانید به اسکن ماتریس‌های داده‌ای، QR Codeهای شامل نشانی‌های اینترنتی، اطلاعات تماس و غیره بپردازید. 
آشنایان، برنامه‌ها و آدرس‌های دلخواهتان را از طریق QR Code با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این امکان دلیل اصلی درخواست دسترسی‌های بیشتر برنامه است.
soft98

 

رمضانزاده
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, - 19:24

 

Amazing-Flashlight

-

Amazing Flashlight فلش گوشیهای آندرویدی شما را به چراغ قوه ای قوی و شکیل تبدیل می کند. شما بوسیله ویجت به آسانی قادر خواهید بود تا چراغ قوه را خاموش و روشن کنید. ضمنا این برنامه جالب افکتهای گوناگونی مثل چراغ چشمک زن ، رنگهای متنوع و … دارد.

 

رمضانزاده
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, - 19:23

 

Software-facebook-android

Facebook for Android نام نرم افزاری رایگان است که از آن می توانید برای وارد شدن به اکانت خود در سایت فیسبوک استفاده نمایید. این برنامه بر روی انواع تجهیزاتی که با سیستم عامل آندروید کار می کنند قابل نصب و اجراست. اشتراک گذاری تصاویر ، بارگذاری نگاره ، چت آنلاین و … از جمله ویژگیهای این نرم افزار است.

رمضانزاده
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, - 19:21

 

LINE-Free-Calls-Messages

 

LINE Free Calls & Messages نام نرم افزاری معروف و پرطرفدار برای برقراری تماس صوتی رایگان و همینطور ارسال اس ام اس مجانی با گوشیهای آندروید است. البته برای استفاده از این برنامه باید طرف مقابل شما نیز این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب داشته باشد و هر دو طرف به اینترنت وصل باشند. اپلیکیشن لاین از کشور ایران نیز پشتیبانی می کند و مکالمه صوتی و پیام رسانی تنها بخشی از ویژگیهای این نرم افزار است.

رمضانزاده
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, - 19:18

 

Software-free-send-sms-java-mobile

 

امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و … هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .

رمضانزاده
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, - 19:6

 

Software-winrar-winzip-Android

نسخه جدید نرم افزار استخراج باز کردن فایل های فشرده در موبایل آندروید Uncompressor v1.0 را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو

پیوندهای روزانه

Online User » وبلاگ دانشجویان روابط عمومی یکدانه شرق قوچان
» شارژ آنلاین سیم کارت
» ساختن وبلاگ
» شماره پیمان کارها
» حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
» خرید از چین
» قلاده اموزشی ضد پارس سگ
» الوقلیون

[ همه لینک ها ]

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 5944
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1